Ημερομηνία δημοσίευσης: 04/08/2017
«Βαθιά ανάσα» για τη Capital του Β. Μαρινάκη

«Βαθιά ανάσα» παίρνει η ναυτιλιακή εταιρεία, συμφερόντων του προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βαγγέλη Μαρινάκη, με τη συμφωνία για αναχρηματοδότηση των δανείων της, στην οποία συμμετέχουν και οι τρεις μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε ολοκληρώσει ένα σημαντικό ορόσημο για την εταιρεία με τη διευθέτηση της νέας πιστωτικής μας διευκόλυνσης ύψους 460 εκατομμυρίων δολαρίων, για την αναχρηματοδότηση, μαζί με τα διαθέσιμα μετρητά, ουσιαστικά όλων των υφιστάμενων πιστωτικών μας διευκολύνσεων. Θα υπάρξουν πολλά οφέλη από την επικείμενη αναχρηματοδότηση», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος και οικονομικός διευθυντής της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης Capital Product Partners, κ. Γεράσιμος Καλογηράτος.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας επικεφαλής και κύριοι ανάδοχοι του προγράμματος της χρηματοδότησης είναι η BNP Paribas και η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος. Στους δανειστές περιλαμβάνονται, πάντως, η Τράπεζα Alpha, η Τράπεζα Πειραιώς και η Skandinaviska Enskilda Banken AB (Publ).

Όπως έγινε γνωστό το ποσό του νέου δανείου μαζί με διαθέσιμα μετρητά ύψους, περίπου 120,6 εκατομμυρίων δολαρίων, θα διατεθεί για την αναχρηματοδότηση τεσσάρων από τα πέντε υφιστάμενα δάνεια, συνολικού ύψους 580,6 εκατομμυρίων δολαρίων.

Μετά την προγραμματισμένη αναχρηματοδότηση, το χρέος θα αποτελείται μόνο από τα δάνεια που εκκρεμούν στο πλαίσιο του νέου δανείου και της πιστωτικής μας διευκόλυνσης το 2015 με την ING και θα ανέλθουν σε περίπου 475,8 εκατομμύρια δολάρια. Η νέα διευκόλυνση έχει εξαετή λήξη από την ανάληψη, αλλά θα είναι σε κάθε περίπτωση πληρωτέα το αργότερο μέχρι το Νοέμβριο του 2023.

Στο μεταξύ, η Capital Product Partners ανακοίνωσε ότι το δεύτερο τρίμηνο του έτους, που τελείωσε στις 30 Ιουνίου, είχε καθαρά έσοδα ύψους 9,8 εκατομ. $ έναντι 14,9 εκατ. $ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα και 12,3 εκατ. $ κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Η μείωση, που επήλθε παρότι τα μικτά έσοδα κατέγραψαν αύξηση κατά 2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα και ανήλθαν σε 62,1 εκατ. $ (έναντι 60,9 εκατ. $), αποδίδεται στην αύξηση των εξόδων (κατά 3,4%) εξαιτίας της ένταξης στο στόλο της εταιρείας τριών δεξαμενόπλοιων («Atlantas II» τον Σεπτέμβρη του 2016 και τα «Aktoras» και «Aiolos», από το Μάρτη του 2017), τα οποία είχαν «γυμνή» ναύλωση charter στη BP.



«Βουλιάζουν» σε μεγάλη κρίση τα bulk carriers
Λονδίνο καλεί Έλληνες εφοπλιστές
Ο δήμαρχος είπε σε ομιλία του ότι ο Πειραιάς «κάθε χρόνο που περνάει θα είναι μία καλύτερη πόλη». Συμφωνείτε;
Ναί. Η πόλη θα καλυτερεύει
Σε κάποια πράγματα ίσως καλυτερεύει
Όχι. Μια από τα ίδια θα είναι
Δεν γνωρίζω. Ασε να δούμε
Επικοινωνία
Όνομα:
Επίθετο:
email:
Σχόλιο:
Αποστολή