Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/11/2017
Στο Δημοτικό Θέατρο έφτασε ο μετροπόντικας

Στο Δημοτικό Θέατρο, το τερματικό σταθμό της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό, έφτασε, το πρωί της Τετάρτης 29/11, ο «μετροπόντικας».

Σύμφωνα με στοιχεία της Αττικό Μετρό, με την άφιξη του Μηχανήματος Διάνοιξης Σηράγγων (ΤΒΜ) στο Δημοτικό Θέατρο έχει κατασκευαστεί το 98% της σήραγγας της επέκτασης της Γραμμής 3 ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ – ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ (μήκους 7,6 χλμ. σήραγγας, με 6 σταθμούς).

Στην υποδοχή του «μετροπόντικα» βρέθηκαν ο υπουργός Υποδομών και μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, ο αντιπεριφερειάρχης Πειραιά Γιώργος Γαβρίλης, ο δήμαρχος Γιάννης Μώραλης, βουλευτές, δήμαρχοι άλλων Δήμων της περιοχής  και στελέχη της Αττικό Μετρό.

«Είναι ημέρα χαράς για τον Πειραιά. Είμαστε στο Σταθμό του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, με τον αρμόδιο Υπουργό κύριο Σπίρτζη, τον Πρόεδρο της «Αττικό ΜΕΤΡΟ ΑΕ»  κ. Μυλόπουλο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της «Αττικό ΜΕΤΡΟ ΑΕ» κ. Παπαδόπουλο», υπογράμμισε σε δηλώσεις του ο κ. Μώραλης. Και πρόσθεσε:
«Ο Μετροπόντικας είναι πλέον στο κέντρο του Πειραιά στο Δημοτικό Θέατρο. Οι εικόνες που βλέπουμε είναι δυνατές και αποδεικνύουν ότι το έργο προχωράει. Ο χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης του έργου βέβαια είναι το 2021, έχουμε λοιπόν ακόμα τρία χρόνια, είναι ένα έργο όμως που αλλάζει τη φυσιογνωμία και τη λειτουργία  του Πειραιά, δίνοντας αναπτυξιακή προοπτική. Συνδέει το αεροδρόμιο με το λιμάνι σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Αντιλαμβάνεστε πόσο σημαντικό είναι για την κρουαζιέρα όταν από το λιμάνι μπορεί κάποιος να πάει στο αεροδρόμιο μέσα σε 40 λεπτά».

«Δημιουργείται ένας πολύ σημαντικός ευρωπαϊκός διαμετακομιστικός κόμβος στον Πειραιά, με το λιμάνι, τον ΗΣΑΠ, το ΜΕΤΡΟ, το ΤΡΑΜ, που όλοι αντιλαμβανόμαστε τη σημασία που έχει για την πόλη και την προοπτική της. Περιμένουμε λοιπόν την ολοκλήρωση του έργου. Χαιρόμαστε όταν υπάρχουν αυτές οι εικόνες, όπως έγινε πριν από λίγους μήνες στα Μανιάτικα και σήμερα εδώ στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Γνωρίζουμε τα προβλήματα στο σταθμό του λιμανιού. Σιγά-σιγά όμως και εκεί αντιμετωπίζονται και θέλω να πιστεύω ότι θα ξεπεραστούν, ώστε  το 2021 να μπει σε λειτουργία το Μετρό», σημείωσε ο δήμαρχος Πειραιά. Και πρόσθεσε:

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω για την καλή συνεργασία τον αρμόδιο Υπουργό κύριο Σπίρτζη, τον Πρόεδρο της «Αττικό ΜΕΤΡΟ ΑΕ» κύριο Μυλόπουλο, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της «Αττικό ΜΕΤΡΟ κύριο Παπαδόπουλο και τις ανάδοχες εταιρείες για το ΜΕΤΡΟ. Στο θέμα του τραμ έχουμε ορισμένα προβλήματα, αλλά δεν είναι της παρούσης να αναφερθούν. Σήμερα είναι ημέρα χαράς, δεν χρειάζεται  να γκρινιάζουμε».


Σε ερώτηση δημοσιογράφου για τα προβλήματα καθημερινότητας που υπάρχουν στον Πειραιά, εξαιτίας των καθυστερήσεων των έργων του ΤΡΑΜ και του ΜΕΤΡΟ, ο Δήμαρχος Πειραιά  κ. Γιάννης Μώραλης απάντησε:
«Ομολογώ ότι η καθυστέρηση του ΜΕΤΡΟ δεν δημιουργεί πολλαπλά προβλήματα στη λειτουργία της πόλης, γιατί οι εργασίες είναι υπόγειες. Το ΤΡΑΜ είναι αλήθεια ότι έχει διαλύσει τη Β΄ Δημοτική Κοινότητα, έχει κόψει στη μέση το κέντρο της πόλης και  η καθυστέρηση του έργου είναι πρωτόγνωρη, καθώς ήταν να ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2015 και πλέον πάμε για τον Μάρτιο του 2018  και βλέπουμε. Άρα έχουμε τρία χρόνια καθυστέρηση για ένα όχι τόσο μεγάλο έργο. Πρόκειται για αδικαιολόγητες καθυστερήσεις κατά την προσωπική μου άποψη. Οι δημότες ταλαιπωρούνται,  έκλεισαν επιχειρήσεις, ταλαιπωρούνται οι επισκέπτες και οι τουρίστες. Δεν μπορούμε να κάνουμε όμως  κάτι ουσιαστικό. Πιέζουμε και εμείς ως Δημοτική Αρχή να ολοκληρωθούν τα έργα του ΤΡΑΜ γρήγορα».
«Δυστυχώς τα μεγάλα έργα στην Ελλάδα πάντα καθυστερούν, από λίγο έως πολύ. Είναι άλλη μία παθογένεια του ελληνικού κράτους. Ελπίζουμε τουλάχιστον να μην έχουμε περαιτέρω καθυστερήσεις, να τελειώσει το ΤΡΑΜ και να μπει σε λειτουργία το 2018 και το ΜΕΤΡΟ έστω το 2021. Αυτή είναι η ελπίδα μας και ως Δημοτική Αρχή αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να πιέζουμε», κατέληξε ο δήμαρχος Πειραιά.

Η πορεία των έργων

Στους άλλους σταθμούς της επέκτασης Αγίας Μαρίνας- Πειραιά τα έργα βρίσκονται στο εξής σημείο:
•    Σταθμός ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ: Έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες τοποθέτησης κεραμικών πλακιδίων δαπέδου και τοίχων. Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες ελαιοχρωματισμών στα επίπεδα -3 και -4.
•    Σταθμός ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ: Στο φρέαρ Πισιδίας, έχουν ολοκληρωθεί οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και η μερική εργοταξιακή κατάληψη. Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής βάσεως έδρασης του οικοδομικού γερανού.
•    Σταθμός ΝΙΚΑΙΑ: Σε εξέλιξη βρίσκονται εργασίες χρωματισμών, τοποθέτησης μεταλλικών θυρών και κεραμικών πλακιδίων στους χώρους υγιεινής, στο επίπεδο έκδοσης εισιτηρίων.
Στη βόρεια είσοδο του σταθμού – προσβάσεις 2 & 3, ολοκληρώθηκε η καθαίρεση κεφαλοδέσμων πασσάλων και επίχωσης. Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες μετακίνησης της εργοταξιακής περίφραξης στην περιοχή των απολήξεων των εισόδων 2 και 3 του σταθμού και παράδοσης τμήματος του εργοταξιακού χώρου στο κοινό.
• Σταθμός ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ: Στο ανοιχτό όρυγμα και τα φρεάτια αερισμού, σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες παραλαβής πυθμένα θεμελίωσης στη στάθμη -26. Στο νότιο φρέαρ αερισμού, έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες εκσκαφής και προσωρινής αντιστήριξης 6ου επιπέδου ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η εκσκαφή και προσωρινή αντιστήριξη 7ου επιπέδου.
• Σταθμός ΠΕΙΡΑΙΑΣ: Σε εξέλιξη βρίσκεται η διενέργεια διατρήσεων για την τοποθέτηση οργάνων ΓΔΠ και η εφαρμογή jet grouting στους αρμούς διαφραγματικών τοίχων.
• Σταθμός ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ: Στο βόρειο κλιμακοστάσιο, έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες υδατοστεγάνωσης, τοποθέτησης οπλισμών και σκυροδέτησης δαπέδου μόνιμης επένδυσης. Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες σκυροδέτησης τοιχίων.
Στο νότιο κλιμακοστάσιο, έχει ολοκληρωθεί η σκυροδέτηση δαπέδου μόνιμης επένδυσης.

Ο Δ. Καρύδης

Ο πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Καρύδης σε δήλωσή του υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, τα εξής:
«Ο κ Σπιρτζης αντί να προκαλεί με φτηνά επικοινωνιακά σόου, θα έπρεπε να στρωθεί στην δουλειά για να παραδώσει ... χθες το ΜΕΤΡΟ και το ΤΡΑΜ στους Πειραιώτες, που υφίστανται μια απίστευτη ταλαιπωρία.
Μια ταλαιπωρία η οποία δυστυχώς θα κρατήσει ακόμη τουλάχιστον 4 χρονια, καταδικάζοντας ειδικά πολλούς επαγγελματίες σε πολύχρονο οικονομικό αποκλεισμό.
Χαιρετίζουμε επιτέλους την έλευση του Μετροπόντικα στον Πειραιά. Η άφιξη του όμως έπρεπε να έχει γίνει  πριν από πολύ χρόνο και το ΜΕΤΡΟ να βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία στο τέλος του 2017.Κανεις έτσι από την κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δεν μπορεί να έρχεται στην πόλη συνοδεία τηλεοπτικών συνεργείων πανηγυρίζοντας. Σε όλους πλέον είναι γνωστό ότι το ΜΕΤΡΟ λόγω κυβερνητικής ανικανότητας και ανεπάρκειας θα παραδοθεί τμηματικά και στον Πειραιά θα είμαστε τυχεροί αν φθάσει το 2021!»
«Δυστυχώς ακόμη μεγαλύτερες καθυστερήσεις συμβαίνουν στην πορεία κατασκευής του ΤΡΑΜ. Ενώ σύμφωνα με τις δεσμεύσεις τους ,θα έπρεπε ήδη να βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία, η ολοκλήρωση της κατασκευής του μετατέθηκε για τα μέσα του 18 και βλέπουμε. Αυτό σημαίνει ότι η θα συνεχιστεί η κυκλοφοριακή και η οικονομική ασφυξία στο κέντρο του Πειραιά».

Ο Γ. Σταματογιάννης ξανά Πρόεδρος στο ΔΣΠ
Μεγάλη αποχή στο 1ο γύρο εκλογών του ΔΣΠ
Γ.Βρέλλος:Οχι σε ΔΣΠ γραφειοκρατικό μηχανισμό
Εξελίξεις για το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά
Ο δήμαρχος είπε σε ομιλία του ότι ο Πειραιάς «κάθε χρόνο που περνάει θα είναι μία καλύτερη πόλη». Συμφωνείτε;
Ναί. Η πόλη θα καλυτερεύει
Σε κάποια πράγματα ίσως καλυτερεύει
Όχι. Μια από τα ίδια θα είναι
Δεν γνωρίζω. Ασε να δούμε
Επικοινωνία
Όνομα:
Επίθετο:
email:
Σχόλιο:
Αποστολή